Wednesday, March 9, 2011

Fullhouse Jalan Yap Kwan Seng

Kasihan dia sbb saya tak celebrate pon birthday dia dimana2..bawak makan pon x! kejam ke? mase belom kawen bukan main...sikit2 celebrate....anniversary ikut bulan.....hadiah tak penah miss! 

ok! it's sooo not me ok.... kawen x kawen same jek....saya bukan jenis seperti di atas... seriously!

akibat rase bersalah..mcm tak patut la kan...saya ajak la dia ke Fullhouse yg mcm jadik kegilaan muda mudi zaman kini yang ckp kalau x g fullhouse tu mcm korok sangat la kooott!!! sbb masuk jek mmg ramai youngsters yang lepak kat situ... ok am not that old ok... still in the range of belia! hurm makan kat sane biase la macam makan western ditpt2 lain...BUT mash potato dia sedap! 
front view..Jalan Yap Kwan Seng.
theme actually similar to little Pantry N3 saya di IOI Mall tu..lebih kurang jek..menu pon more or less the same
inside view..ade outdoor seat juga...1st floor pon ada
my drink is Vanilla Dragon Fruit Milk Shake kott... n for him is honeydew milk shake
this is chiken chop...
this one is steak...xhengat la ape name dia..rase dia ok...but biasenya steak disediakan dengan bahan beralcohol...wine actually penyedap steak..."kawan ckp ek"... he said ade rase manis2 n juicy sikit...patutla saya rasa steak same je dimana2...

if u go to TGIF...just becareful....kebanyakan steak dia disediakan dengan alcohol...kalau perasan dia tulis kecikkkkkkkkkkkk jek kat bawah menu tu.... jangan sbb lapa balun jek.... hengat2 la jugek ye..saya penah tanya waitress di situ,and she said."mmg ade yang dicampur wine & etc kak... just chicken n fish jek xde"...terus banned TGIF...alang2 dah tau ....xsalah share wif u guys kan.... so far mcm Bubba Gump, Tony Roma's, Chilli's n lain2 tu free from alcohol.... 

ceh mesti u all ckp kan..."ceh tgk free @ x free alcohol jek buat ape..ingat ayam tu sembelih ke..bla bla"

guru saya cakap...yang kita nampak depan mata, kita tau, kita dah baca, kita dah dgr seelok-eloknya elakkan, tapi kalau kita tak tau hanya buat judgement sahaja masih boleh digunakan" kalau nak cerita benda2 yang ragu2 ni banyak.... xabis kuliah 5 sem kooot..siap bole amik master in Syariah lagi. huhu...

anyway...we were really full lepas makan kat fullhouse ni...(^,^)

No comments:

Post a Comment