Wednesday, November 16, 2011

Mee Ketam Pak Su Kg. Kuala Juru, Bukit Mertajam Penang!

Dear all,

dah lame aku xbuat N3 makan-makan since en.boo suke overshadow N3 kebelakangan ni... MENYEBOKKK.. tapi takpe la at least bile aku tahap gaban pemalas KESET org jawe ckp, better for him to keep it alive.. well last week i'be been in Penang for 3 days course which is so boringgggg ...another weekend burn just like that... hello aku setelah bertahun keje ni, weekend la waktu paling emas yang aku rase rugi sgt2 kalau miss or spend for nothing ye......

anyway

balik daripada Penang tu teringat2 mee ketam juru yang org dok kata sedap nalla punya...i open my tab and browse through the internet & surprisingly the result saying only kedai mee ketam PAK SU di juru dalam net ni... betik ke? tibe2 tgh carik2 info and nak jadikkan aku marah la kan... ade org tu tak bawak lak CHARGER tab ni.... dah la laptop lupe... mende penting macam charger pon beliau lupe.. ntah hape yg dia hengat agaknye... (malas nak ungkit kisah silam...) lalu TAB tu pon kelam2 kabur nak kong.. wah.marah ni... seb baik ade tepon zaman tok kekadok yg boleh la harap garmin dia... lokasi tak jauh dari exit hiway JURU. jalan, punya jalan jumpe kedai dia... mula2 terpikir kenape xde org ni? ntah2 tak sedap..std la melayu tanggapan buruk... seb baik aku jawe.. hahah then patah balik nak puaskan hati ke satu kedai yg ramai la tgh melantak kat situ... bile bace menu dia dr jauh rerupenye makan nasik lauk jek... pastu patah balik plak g kedai pak su... x pk hape... terus turun.. try jela...

depan kedai...kedai ade dekat T junction ke kanan
 mee ketam aku!
 yg ni dia buat utk 3-4 org.. nak pengsan habiskan menjilat dinding
 nasik goreng dia boring sket
en.boo order nasik goreng udang.. beso jugek la udang dia...

balik tu masing2 mengantuk..siap benti2 la banyak R&R sbb mengantuk... pak su letak byk MAK AJINOMOTO nehhhhhhh

so, jangan lupe singgah agak2 tak reti dah nak buat ape kat atas jalan tu... huhuuh 





No comments:

Post a Comment