Tuesday, November 15, 2011

Next station



Dear All,

InsyaAllah umur panjang murah rezeqi next week kami fly semula.... tak lame kejap jek.. 3 hari jek... misi utama nak carik winter coat yang kononnye murah di lokasi DIRAHSIAKAN... blah ar... rahsia sangat la kan... anyway.. last time visit mmg tak tersambar winter coat tu sbb xde dalam planner nak kemane2 negara yang memerlukan baju tebal ni... memandangkan rege dia agak murah... misi diteruskan dengan membeli tiker AA last 6 month dengan harapan bykla choice yang ditemui...

nak dijadikan cite antara lain misi2 yang ingin dipenuhi.. ckp ngan en.boo nak beli T-Shirt HRC! hello aku g penang pon xdpt beli ye... rock shop dia tutup sharp2 pukul 11 malam! bole beli dalam bar tp mase tu mak aih ramainye regis nak masuk... aku kan alim sket orgnye..tak hade pon dalam pemikiran nak masuk bar tu..(hohoo) make tak dapatla beli shirt tu! wat a malaysian without its's own HRC shirt! oh.. the statement dedicated only for me..MAKA-NYA aku harus mendapatkan satu di sana nanti ya pak....
kitorg ni bukanla tegar traveller mcm geng2 lain yang aku taksub jugek bace blog2 diorang... macam si busuk fatt backpackerbusuk.blogspot.com (busuq sangat ke ko? huhu) mcm akak leez yang ala tomei-tomei http://syarliz.blogspot.com/ dan rakan2 lain yg gilo babeng kesane kesini dah mcm keje flight attendant aku nengok...hahah yela tiap bulan naik belon... kite ade x en.boo? xkannnnnn..xmampu huhu. kire admire la..gaye pengurusan kewangan yang efisien bole fly sane sinin..... kitorg ni..tunggu ade mase sesuai, tiket murah n duit penuh sket jek baru kuar.. kalau idak.. duduk la ngko ngadap paper work kene report untuk rakyat jelata tiap2 hari....takdir...beli tiket pon gamble jek.. hahahah

oh... sbnrnye nak cite nape aku mcm suke plak nak kumpul brg HRC... mule2 shirt aku dapat abang aku balik europe..dapat la shirt PLANET HOLYWOOD PARIS... mase tu tak tau pon value dia... hahaha now baru paham... sentimental value untuk org yg sampai ke tempat tu.. konon-konon la kan kan kan. kan en.boo? puihhhh.... tapi en.boo suke beli t-shirt n FM la sbb FM murah sket... kitorg sedo diri... kitorg ni "papa pakai celana yang kedana" kahkah.... all the bloggers inspire us jugek dalam bab2 kumpul mengumpul ni... tapi aku tak tabah la simpan dalam almari kace mcm akak leez....sbb kucing aku pantang kot tgk mende2 camtu..skali di libas datang sawan... tak tertanggung org mendengar aku jerit... BOBBO IS A RARE SPECIES... fogive him pls... tapi pindah umah baru nnti en.boo kene sediakan sudut khas kot..maybe in the mini library..

ok.... nnti aku sambung lagi bebelan... ko taula kan aku ni pompuan...isteri plak tu.. xkuatnye membebel? hahah ye kan en.boo? 

papejela boooooooo.......



No comments:

Post a Comment