Wednesday, October 3, 2012

What Happen???

Oh Em Gee....what la happening...hengat aku ade byk mase ke nak blogging sakan ria 2 3 kali upload pic! #STRESS#. nilah akibatnye kalau fandai sgt guna teknologi..alkisahnye aku cube nak sync account google ke SMART PHONE, lalu secara tibe2 folder pic aku penuh dengan gambar ntah dtg dar mane. fyne clueless, lalu aku dengan BIJAK BESTARInya right click, empty folder..Zzzzaaasssss! folder kosong...kosong..kooooosonggggg...


pastu..
.
.
.
.
.
 

aku senyum...
.
.
.
.
diam..
.
.
.
.
.
termangu..
 .
.
.
.
then terus on laptop dengan nawaitu nak sambunng blogging...lalu keluarla segitiga bermuda hitam di keseluruhan post yang aku buat sebelum hini.....#%$hanj***g!@# oh...ohhhhhhmoooooo...frust tertonggeng2..huhuhuhuh.... lalu hilang la mood nak blog buat seketika.. sehingga la harini sawan datang nak vlogging lagi...vavissss tol...hahahhahaha

ok maap sangat2..lepas raye cina..raye melayu dan nak dekat depavali baru dok hongot nak update blog. InsyaAllah ade kudrat aku upload semula gambo2 yg agak2 boleh diselamatkan..

Now,

rest assure that i will blog bout my last 2 trips after this..

#garu kepala (@o@)






 

No comments:

Post a Comment